Monday, January 3, 2011

Latest Football Transfer Rumours

Nahh berita sukan terkini hiburan sarsi. Sekarang nih semua penduduk di Asia Tenggara tengah hott dengan champion baru AFF Cup dari Tanah Melayu. Dah nasib garuda kena ghap dengan harimau malaya kan. Belajar la weyh terima kenyataan sikit. Lepas tuh, kasi semua populasi indon tu ada kesedaran sivik. Kita nih bukan duk zaman dynosourrrplumm lagi derr, nak jadi macam monyet yang bontot dia kolor merah sebab kepanasan. Apa ² pun tahniah buat seluruh team Malaysia. Maju lah sukan untuk negara.
  Latest Football Transfer Rumours
Pemain paling dikehendaki 2011 Super Safee.

2 comments:

Miecyber said... [Reply]

Indonesia sampai bila bila tidak akan berpuas hati dengan Malaysia selagi Malaysia mempunyai kelebihan berbanding mereka.

Bagi Indonesia mereka Abang dan Malaysia Adik.

Jadi sebagai Abang mereka suka nak buli Adik jer....

Mereka memang kuat perasan hehehehe



Tips sebelum melancong

KUCING MALAYA said... [Reply]

juara aff tidak lolos pra piala dunia.. wkwkwkkk.... malon bahlul!