Monday, January 3, 2011

Nahh Wartawan Terkenal Kantoi!!!

Aku ingatkan Malaysia dah menang AFF Cup tuh kita dah bersatu padu bercerai roboh. Takde nak ungkit isu perkauman apa. Lepas tuh sudah sendiri cakap itu hal, tamo mengaku pulak. Cara dia cakap tuh dah macam biasa jek kita semua tengok kan, tapi kat mana ya? haha.. Putar belit? Itu ko punya pasal lah. Pasal mulut jangan sampai badan binasa sudah lah, ok? Ke stesen TV terkenal tuh nak GAM uhu wartawan tersebut dulu? aku no komen. Selama ni wartawan tuh yang selalu membela rakyat. Ini kali, dia pulak kena bela diri sendiri. Tapi biasa lah, kalau dah terkenal, ada silap sikit, mesti orang pandang lebih punya. Ingat lah, lu orang semua nak tengok ker negara kita jadi huru hara macam negara lain? takde faedahnya lu orang nak bangkit2 isu perkauman nih. Kata 1Malaysia, so sepatutnya benda nih tak perlu timbul or jadi isu lagi. Majulah Malaysia untuk Rakyat!!!



Trademark tuh yang penting


Sumber asli diperolehi dari KOSMO! Online - Wartawan TV hina orang Melayu

6 comments:

Cik Ila said... [Reply]

cik ila dtg smbil follow.. :)

apex said... [Reply]

abis la dia.btl2 karam selepas ni.haha!

keyboardstuck said... [Reply]

dia dibawah pengaruh alkohol atau dalam erti kata laen mabuk...mcm² dia bole ngarut...konyong² pon dia minta maap..bese la skali wat salah slamanya org igt bia pun sribu kali buat baik...

Botak said... [Reply]

dia mabuk ni..
bila mabuk macam²lah merapu..
sebab tu benda yg memabukkan haram disisi islam..
mehehehehe... :D

aku untuk kamu said... [Reply]

Aku pun tengok macam dia mabuk je nih...hmmm macam2 hal..

kakchik@ella said... [Reply]

habis reputasi dia yg ibarat wira kat kaca tv tu, kan.