Thursday, April 19, 2012

Nahh Panas! Skandal Zahida Rafik dan Shafie Apdal??


Desas-desus mengenai hubungan intim Datuk Shafie Apdal denganZahida Rafik akhirnya terjawab apabila, pemandu peribadi selebriti itu mendedahkan skandal menteri itu dalam satu laporan polis.

Noor Azman Azemi, 38, yang bekerja sebagai pemandu peribadi Zahida sejak tiga tahun lalu mendedahkan perkara itu melalui laporan polis pada 13 Mac lalu di Balai Polis Daerah Ampang Jaya.

Beliau membuat laporan itu terhadap Zahida yang didakwanya membuat laporan palsu kononnya beliau melarikan wang milik Zahida berjumlah RM200,000 seperti yang dilaporkan sebuah akhbar pada 3 Mac lalu.

“Saya diminta Datuk Shafie Apdhal untuk bekerja sebagai pemandu peribadi kepada Zahida untuk memastikan gerak-geri Zahida dapat dipantau. Datuk Shafie dan Zahida mempunyai hubungan intim antara satu sama lain.

“Sayalah antara orang kepercayaan yang dipercayai. Walaubagaimanapun saya diminta Datuk untuk melaporkan segala langkah Zahida kepada Datuk.

“Datuk akan berjumpa dengan Zahida (saya akan memandu dan berurus dengan pemandu Datuk Shafie) secara rahsia di mana-mana hotel sekitar Kuala Lumpur setiap minggu. Pada setiap kali perjumpaan itu Datuk akan menyerahkan wang tunai antara RM100,000 hinggaRM200,000. - duniacacamarba & nescafeais

BACA JUGAK INI :bm.harakahdaily.net/menteri-bela-artis

CATATAN : 
Ini suatu modal untuk pakatan rakyat
suatu skandal sudah dibocor
macam dalam filem melayu la pulak
bapak menteri memang suka simpan betina
depan bini cakap pi meeting, pi outstation

hubungan intim yang macam mana?
banyak duit Shafie Apdal?
mana dapat?
apa tujuan duit di bayar?
mesti nak tutup sesuatu kan?

0 comments: