Thursday, March 1, 2012

Nahh Nora Danish Dah Nikah...???

Dengg.. melepas lagi gwe kali ini.. terkejut gwe Nora Danish (ND) dah nikah dengan seorang artis lelaki... dup dap dup dap senyap2 tau2 ND dah nikah lain..dengan sama2 artis pula.. Yang tau artis lelaki tersebut pun dah kahwin, takkan ND jadi isteri kedua? ada madu? kenapalah suami orang juga yang jadi pilihan.. yang bujang macam gwe ni takde pula nak dipilih2.. frust gila gwe.. tapi gwe rasa bukan gwe sorg je yang frust ni, ramai lagi jejaka 1Malaysia yang lain pun frust juga kot.. siapalah lelaki yang bertuah dapat ND ni kan siap pakej penuh lagi tu.. ahaha.. Jejai2.. tak pasal2 luh pulak yang kena.. huhu.. ni gwe nak share sikit gambar2 semasa majlis tersebut berlangsung.. gwe doakan yang terbaek untuk ND dan pasangan.. Tahniah ND..


Haa.. udah2 le tu nengok.. luh orang semua dah tengok gambar2 majlis ND kan? luh orang semua mesti kenal siapa lelaki tu kan? meme lah menipu kalau ramai cakap tak kenal.. sebab sebenarnya gwe sendiri pun dah kena tipu dengan si brader sorg falihinjasmy dulu.. meme terbaek lah.. kredit untuk luh bro.. gwe harap siapa yang terkena juga tu, gwe minta maaf banyak2.. 

p/s :---> semua gambar2 ni adalah antara salah satu babak dalam filem terbaru terbitan MIG, Aku Terima Nikahnya..

2 comments:

yana halim said... [Reply]

cantik sgt Nora Danish....kalah Lisa Surihani...

obi said... [Reply]

cis.. wa ingt btol..