Sunday, January 15, 2012

Nahh Bila Nak Kahwin nihh???

teman seboyo gwe yang sudah selamat bernikah.. congrats bro..

Nahh amik engko.. kenapa lah semua orang asyik tanya bila gwe nak kahwin, gwe rasa macam gwe ni anak dara lah pulak kan.. gwe ingatkan anak dara yang selalu akan ditanya dengan soalan cepumas tu.. ni kena pulak kat dahi gwe sendiri.. alasan yang selalu mereka beri, gwe dah kerap sangat pergi kenduri dan makan nasi minyak orang lain, so mereka tunggu pulak nak rasa nasi minyak gwe macam mana rasanya.. of course lo gwe punya nasi minyak, gwe kasi minyak yang paling mahal harganya.. full synthetic baek punya.. hahahaha.. kidding.. hurmm, kesannya gwe dapat menjiwai  dan merasai macam mana rasanya penangan tekanan bila orang asyik tanya soalan2 macam tu.. lagi2 bagi mereka yang umur dah lanjut tapi tak kahwin2 lagi macam gwe@antertua (anak teruna tua).. huahuahuahua.. rileks sudeyy.. 

p/s : gwe memang suka pergi kenduri kahwin kawan2 gwe, kalau luh orang nak kahwin, jangan lupa or segan silu nak hantar kad jemputan kahwin pada gwe.. ahahaha.. arioss alagapas..

2 comments:

Mr. J said... [Reply]

aku pun nak kawin juga tapi duit belum cukup.. :P

Regards,
Mr J
www.pengeRindu.com

PandaBear said... [Reply]

ahaha.. kahwin sekarang kos tinggi.. so terpaksa korek duit tabung kat rumah dan bank untuk kahwin.. =)