Monday, December 20, 2010

Nahh "I am gay, I am okay"

WAKLUU.. nate beruk gapo deh si azwan ismail kecek tuh.. kecek supo tahik, engineer cap tahik kambink gurun nih.. belajo tinggi² tapi tak boleh fikir benda halal or haram.. ini "Orang Macam Kita" ker? aiyooo kan ni na bu toh tul lu nih.. orang lain pun luah perasaan jugak derr.. tapi takde lah sampai macam nie sekali kot.. kenapa ko tak letak sekali video xxx dengan partner gay lu tuh? baru hot and spicy.. bia publisiti kaw² punya.. doink.. doink.. doink.. apo yang nok diraso jang? raso cockscrew? kat genting highland boleh raso jang.. tengok engko kecut perut ke tidak..

"Saya yakin keadaan akan jadi lebih baik jika saya say TIDAK pada gay" huahuahua.. so gay kat luar² sana, bertaubat lah selagi anda semua ada masa dan peluang.. takde maknanya engko nak cakap seorang gay yang berkeyakinan dan tabah bagai semua tuh.. duniawi jek.. Pedang dicipta untuk ditusuk pada lubang yang sepatutnya, bukan untuk dibuat main lawan pedang pulak bang oi..




 "Saya gay, Saya OK"

5 comments:

Adii NakHeran said... [Reply]

kehkehkeh,, sempoi,,
aku bukan gay,, tapi aku nk say NO TO GAY,,, xckup kasih sayang dowh dorang yang gay2x ni,,
hampeh tol,,,

pandabear said... [Reply]

apa adii nak heran kan?? ahaha..

nazirafarahinomar said... [Reply]

huhu, hape lee..x ingat mati agaknya!

salam panda :) thanks dropped by kat blog i td :). nice blog u have here ;)

pandabear said... [Reply]

nazirah.. thanks atas pujian kmu tuh.. tapi sekarang nih gay macam dah mnejadi² kan? kekadang nk keluar jalan² pun takut sebab gay usha lain macam jek.. tau lah diriku nih huduhh macam shrek.. ehehehe..

burnkelana said... [Reply]

Ada apa dengan GAY? dua-dua belalai..